bohemma creative arts

Targul „Made in RO, design romanesc de dat în dar”

Posted on: 6 Decembrie 2012

Ma ingrozeste gandul ca vine Craciunul, iar trebuie sa fug dupa „cele mai frumoase, originale si creative” idei de cadouri…cel putin asa imi propun in fiecare an. Rasuflu usurata de cate ori cumpar cate ceva, cu gandul ca „am scapat si de data asta”. Cu fiecare Craciun trecut se epuizeaza insa si o idee de cadou si ma intreb oare cu ce sa compensez „pana de idei” din acest an.

Anul acesta mi-am propus sa inlocuiesc ideile clasice de cadouri si am gasit o alternativa autentic romaneasca in targul cadourilor made in RO, organizat de Designist.ro, intre 22 si 23 decembrie, in spațiul La Copac (str. Pitar Moș nr. 23).  Obiectele de design si accesoriile sunt semnate de artisti precum: Alexe Popescu, Cuzina, Atelier 44, Alin Teglaș, Ciprian Vrabie, Anca Fetcu, .care?Cutare, Una ca Luna, Raluca Arnăutu, Lightsquare, Cai verzi pe pereți, 11am architects, Atelierul de Print, Bowtique, etc.

Afis-principal-web1

Iata cu ce poti pleca acasa:

018

Pernuță creată de .care?Cutare

cai-verzi

Sticker de perete, de la Cai verzi pe pereți

erika

Colier crosetat, de la Atelier 44

171

Esarfă Art Deco & glam, de Ciprian Vrabie

si preferatul meu, Ilustrație de Veronica Neacșu, prin Atelierul de Print

max-Familie-de-iepuri-158-508

Lasă un răspuns

Let’s talk about

Decembrie 2012
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloguri, Bloggeri si Cititori
Make Up Blogs
