bohemma creative arts

Cum ne machiem dupa varsta de 50 de ani? Tehnici pentru intinerirea tenului

Posted on: 31 Octombrie 2012

In week-end a trebuit sa execut un machiaj special, din doua puncte de vedere: unul, pentru ca era vorba de machiaj pentru ten matur si al doilea, pentru ca modelul a fost mama mea. Am fost deseori intrebata daca ne putem folosi de anumite tehnici in machiaj, pentru ca rezultatul sa fie un ten intinerit. Ei bine, da, este posibil, prin culori si umbre sa obtinem transformari vizibile. Azi va voi dezvalui pas cu pas ce tactici trebuie sa aplicati atunci cand machiati un ten matur.

Dupa 40 de ani apar problemele specifice varstei, riduri, ten uscat, pete, asa ca trebuie sa retineti faptul ca tenul matur are nevoie de hidratare intensa. Asadar, concentrati-va pe pregatirea tenului, inainte de aplicarea machiajul propriu-ziu. Alegeti o crema hidratanta si lasati-o sa isi faca efectul cateva minute. Mama este fidela marcilor romanesti si de o buna perioada de timp foloseste crema hidratanta  de la Asla Vital MineralActiv si de curand crema contur ochi, cu extract de melc, de la Herbagen.  Se spune ca tenul gras este cel mai putin predispus la formarea ridurilor, asa ca, din acest punct de vedere, mama este o norocoasa. Mie timpul mi-a permis sa o rasfat pe mama si cu un mic masaj facial…va recomand sa va alocati timp pentru acest pas, relaxeaza muschii fetei si va garantez ca rezultatul este pe masura.

Trecem la urmatorul pas, fondul de ten, neaparat fluid si hidratant. Desi am promis ca nu voi face reclama niciunui produs pe  blog, imi permit sa incalc propriile reguli, macar de aceasta data. Cum nu trebuie sa folositi prea mult produs in cazul acestui tip de machiaj, eu am optat pentru un BB Cream de la Garnier, perfect pentru aceasta ocazie : nu incarca tenul si are acoperire medie. In plus, cel pe care l-am ales eu este potrivit si tenului gras. Din fericire, mama nu are pete, asa ca nu a trebuit sa muncesc prea mult la acest capitol, in schimb am  mascat cearcanele cu paleta corectoare de la ELF, folosind tonurile de roz. Puteti sa fixati fondul de ten cu pudra translucida, pe care o aplicati intr-un strat discret, evident in aceeasi nuanta cu fondul de ten. Eu am folosit-o pe cea de la Sleek, marca de care incep sa ma atasez din ce in ce mai mult.

Pentru ochi este important sa folosim neaparat o baza cremoasa inainte de aplicarea fardului, intrucat dupa o anumita varsta, produsul se strange in pliul pleoapei si devine inestetic. Eu am mizat tot pe ELF, varianta fardului duo-crema. Surprinzator, produsul a stat la locul lui, chiar si dupa cateva ore de la aplicare. Am optat pentru nuante de lila si roz, iar tonul mai inchis l-am aplicat in pliul pleoapei…asa reusiti sa “ridicati” pleoapa cazuta. Atentie la fardurile sidefate, care imbatranesc si mai mult tenul. Eu nu mi-am permis sa folosesc farduri mate, pentru ca mama mea poarta si ochelari, insa am reusit sa gasesc varianta de mijloc cu paletele de la ELF si Sleek. Folositi nuante calde, in tonuri de maro, lila, roz, bej, sampanie, NICIODATA negru, care inaspreste trasaturile.

In cazul colorarii buzelor, am mers pe acelasi ton folosit si pentru fardul de ochi. Discretia este cuvantul de baza, nu mai este cazul ca o doamna de 50 de ani sa poarte culori puternice, stridente, intrucat atrag atentia asupra ridurilor din jurul gurii. Eu am folosit nuanta 250-Mystic Mauve de la Maybelline, pe care l-am fixat inainte cu un creion in acelasi ton. Asadar, optati pentru un ruj hidratant in tonuri calde, nuante pastelate, pe care il fixati inainte cu creion de buze.

Nu uitati de sprancene, eu le-am conturat cu creion de la Farmasi, pe care l-am estompat cu o periuta speciala.

Retineti ca „moderatie” si „discretie” sunt cuvintele de baza pentru machiajul tenului matur. Daca optati pentru culori calde, pasteluri si respectati cateva notiuni de baza, nu aveti cum sa dati gres.

Iata si rezultatul!

 

2 răspunsuri to "Cum ne machiem dupa varsta de 50 de ani? Tehnici pentru intinerirea tenului"

Ce frumoasa e mama ta! 🙂

multumesc 🙂 da, este, am cu ce ma mandri

Lasă un răspuns

Let’s talk about

Octombrie 2012
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Bloguri, Bloggeri si Cititori
Make Up Blogs
